Alskade Schlager - live fran Chicago.

image28

Antligen ar det dags! Ah vad jag har vantat! Har antligen fatt fason pa datorn har med, har laddat ner Real-player utan lov:) Hjalp, men jag var ju tvungen, jag har till och med kopt nya skullcandy- horlurar for att kunna hora aven om ungarna kommer ner har och ska spela playstation dansmattan! Ah I cant wait. 

Jag tror att Amy Diamond kommer att vinna, sen hoppas jag att Velvet ocksa blir direktkvalad till Globen, andra chansen tar nog E-Type och Michail Michailoff eller vad han heter! Brandurs ballad var ocksa himla fin, lite Bon Jovi kansla. Ut direkt med honsnatburslaten, stortlojligt. Och de tva trakigaste bidragen ever maste ju vara den dar dansbandstanten och dansbandsgubben! Usch vad trakigt - det ar ju sa klockorna stannar!!  Nu sitter jag har och jobbigt sakta tickar klockan sig fram mot 13.00, for sa langt ligger Chicago efter Sverige mina damer och herrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0