Bare Escentuals.

Har fatt mojlighet att prova i.d.s mineral make up under ett par veckor nu. Och jag maste saga att jag verkligen gillar det. Det ser valdigt naturligt ut och min hy har faktiskt forbattrats en aning. Kom pa en liten lista med skonhetsprodukter som jag gillar just nu:
  • Smashbox Photo Finish (foundation primer)
  • NARS Orgasm (Rouge)
  • Maybelline Lash Arcitect (ni vet va?)
  • Philosophys Hope in a jar (aterfuktande dagcreme)
  • Urban Decay Midnight Cowboy (ogonskugga, saaa snygg)
  • Victorias Secrest ogonskuggor som kommer i behallare som eyeliner ungefar, Jattesmidigt att smeta pa!
Allt finns att kopa i Sminkmecca = Sephora.
 
Nu tror jag mina sma kottar har vaknat, kanske bloggar senare. Tankte beratta om mallet jjag bor tio minuter ifran. USAs storsta! Hej sa lange:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0