bloggar jag laser.

Har fatt fragan vilka bloggar jag laser dagligen och det ar en del faktiskt:

Kenza (tycker den borjar bli trakig dock)
Blondinbella (Henne kan man lita pa, man blir lika arg och irriterad varje gang)
Stina-lee (min favorit - hon ar bast)
Broderna Schulman (kissa-pa-sej-sakert varje dag)
Bloggkommentatorerna (sparar alltid till sist)
Engla's (Jag gillar henne!!)
Mina vanners saklart
Ebba von Sydows (laser jag bara ibland, hon ar lite som blondinbella)
Toves NYC-blogg (TIPS TIPS)
Katrin Schulman ( sa liten och sot liksom)
Kissies (om mojligt annu mer irriterande an bb)

hmm, kommer inte pa fler just nu! Manga klassiker jag vet, men vad gor man inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0