En annan del av chicago.

Min lilla Payton ar typ apatisk tror jag, hon ar inte som andra barn. Nar hon val borjar grata kan hon inte sluta! Hon hor inte vad nagon sager och upprepar sig hela tiden. Jobbigt! 

Oh well, nu har jag nyss bakat pannkakor till tjejerna och mig. Det var mums. Dom gillarr amerikanska mer dock. 

Fredag idag, SKA borja pa uppsatsen idag, maste ha skrivit halva innan tisdag har jag bestamt. 

Blir nog inget specciellt ikvall, bara plugg. 

Jag har kommit ur rytmen lite tror jag, innan jul var vi ute fredag-lordag varje helg, nu blir det knappt en gang i veckan! Gud har inte vart ute sen .. typ tre veckor sen. men det ar bra for planboken och kroppen! Blir utgang nasta helg i alla fall, pa sondag ska vi pa hockey! 

Bloggar lite mer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0