Gladiator + Fest pa 48onde vaningen!

Nu har jag skjutsat tjejerna till skolan och ska kolla pa American Gladiators fran igar! (Man har val TiVo!) Sitter har och bloggar med frukost, blabar och banan. Gott. Heathers (min hostmamma) kompis Beth ar en gladiator, jag kanner en gladiator haha. Traffade henne pa en halloweenfest har i Chicago. Det var verkligen en grym fest. Killen var hur rik som helst. Han hade en 250kvmh vaning pa 48onde vaningen mitt pa Michigan Ave, allt var gratis, mat, dricka snacks, han hade fixat allt. Och alla var utkladda, jatteroligt! Ska se om jag hittar nagon bild! Bloggar mer senare.




Hittade en bild pa Chicago pa sommaren, tagen fran Pariserhjulet pa Navy Pier!image14

Lite mer Chicago, ah vad jag langtar till sommaren! 
image15


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0