Lipstick Jungle.

Imorgon ar det dags igen for min nya passion (efter Jelly Beans), Lipstick Jungle. Nya SATC typ. Alskar Victory Ford! hon ar sa javla skon. 
 
En annan bra tv-serie som gar har skams jag lite for att jag tittar pa! Paradise Hotel 2, sa tontigt egentligen, men det ar varsta hunken med. Raheim heter han. Fast jag tycker inte att han ar sa underbar langre for han ar en sjujaklans player. 

American Idol ar ocksa riktigt bra den har sasongen. Missa inte Hollywoodveckan, nar Michael Johns sjunger Bohemian rhapsody. SA bra! Mama, I just killed a man! 

Nu har ungarna akt till farmor sa nu blir det lunga gatan har.

If I'm not back this time tomorrow, carry on, carry on!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0