Miami

image12

Hit aker jag och Henrika i juni. Miami Beach, ah vad jag langtar! Tank er att vakna upp pa hotellet, man kan sakert spotta till stranden fran balkongen( jajjaman), ta pa sig bikini med strandklanning, ga ner till affaren och kopa vitt vin och fardigskuren frukt. Sen ga ner pa stranden och bara njuta. (Och dricka vin innan lunch). Kan aven beratta att nasta NYC besok inte blir forrns i maj. Ah, jag kan inte vanta! Trodde ju att pappa och bror ville aka dit nar dom kommer i mars. Men de ville aka till Memphis och Nashville istallet! Men vad gor man inte, det ska bli kul att se det med! Inte sa manga 20-aringar som sett Elvis hus! Haha. Nej. nu ska jag kolla pa Jay Leno! Kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0