Min bror...

image16

..ar grym! Har ar han och varan guldklimp Caressa!

Nu kollar barnen pa Tom & Jerry sa nu kan jag softa lite med bloggen. Synd att jag kom pa att jag skulle starta en blogg just nu, nar jag givit mig sjalv shoppingforbud fram tills mitten av mars. Detta pa grund utav alla resor som ska goras under den narmsta tiden. Men jag kanske kan fota lite "gamla" klader och vaskor och lagga upp. Det ar ju kanske kul att se vad som finns over here! Jag angrar mig lite att jag inte borjade blogga redan i borjan av mitt ar har, nu ar det bara ett halvar kvar! Men det ar det roligaste halvaret, med sommar och allt. Gud vad jag langtar tills man kan ligga ute vid poolen igen! Nu skriker bebisen! KRAMAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0