Torsdag i NannyPalooza

image25
Chicago by summer.

Jahopp, ursakta daligt bloggande idag, men jag har vart sa fruktansvart trott, och sa har Kyra och H vart har med! Kul, bebisarna har lekt och haft det kul! Vi gjorde pannkakor ocksa, det ar ju sa gott! Planerade aven lite resor, kanske aker till NYC i Maj, Jag aker ju till Nashville, Memphis och Atlanta i Mars, sedan aker vi ju gemensamt till Miami i Juni. Sedan aker vi fem dagar till NYC igen i Augusti precis innan vi aker hem! Jag kommer att fira min 20onde fodelsedag i NYC, jag firade aven min 19onde dar! Haha, kul! Sedan kanske vi klammer in en weekend i Austin ocksa! Och LA! Gud hur ska vi hinna med allt? Ar det nagon av er som bott i usa? Har ni nagra tips? Smultronstallen? Nu ska jag ga och gora ceasarsallad och lagga bebisen! Kram bloggar mer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0