kladrensning.

nu har jag skankt en hel flyttlada med klader till charity. myrorna typ. och anda ar det massa kvar. hur ska jag fa plats med alla skor? Jeez, jag har 25 par har tror jag och da har jag anda skickat hem alla vinterstovlar med mami o papi. 

Jaja, har bestallt hem lite nya klader som kommer vanta pa mig nar jag kommer hem. Bland annat hoststovlar fran bjorn borg som jag hittade for halva priset. deal. mamma gar val i taket nu, hihi. 

mamma o brorsan var pa stallfest igar och dom hade blivit askalas bada tva, mamma ramlade av cykeln och slog i pannan. viktor cyklade inte sa mkt, han ramlade mest tror jag.  och imorse nar hon gick ner till stallet hade hon hittat viktors crocs halvvags ner till hagaby. haha   jag hade oxa viljat vara med, sa redo att aka hem nu. langtar efter vanner o familj. Senaste tiden har jag blivit sa radd for att det ska handa dom nagot. En bilolycka eller vad som helst. Det ar ju sa latt hant. Usch, nu ska jag inte tanka sa, om 16 dagar ar jag hemma hos er igen. LOVE!

snart far man soka till salen ocksa. Gott, fan va kul det vore att fa jobb dar! Men annars blir det Norge och det blir ju ocksa nice.

Nej nu ska jag ga och lagga mig tror jag. Hoppas det ar fint vader imorgon, jag vill till poolen. Puss lovers....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0