min dag i Gotham City

Idag har det varit varmt, riktigt varmt. Men man skola icke klaga. Var en seg dag pa jobbet, men den kom och gick och jag overlevde. 

Sen blev det bio igen. The Dark Knight, den ar fantastisk. Och vad som ar annu mer fantastiskt ar Heath Ledgers insats som Jokern. Kom ihag att ni horde det har forst. Jag satter min hogra hand pa att han vinner en Oscar for den rollen. Post mortem. 

Sen gick jag hem i sommarkvallen. Nar jag kom hem hade familjen tant brasa i deras brasgrej och vi grillade marshmallows. Sen satt jag och Heather och pratade framfor elden i nan timme. 

Mysigt var det. Och nu har Henrika deklarerat att hon kommer komma hem till Sverige och bo i STHLM sa det ar ju narmre an Chicago i alla fall. 

Och pa Sondag kommer min lilla Hanna hit, det ska bli kul. Uppleva staden en sista gang tillsammans med min basta van kanns ju fantastiskt. 


Nu gar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0