Joanna.

Dagens lat: Its been hurting all the way with you joanna - Moneybrother. 

Sitter och vantar pa att melodifestivalen ska borja. Har annars inte speciella planer idag. Henrika o jag var bjudna pa nagot grejs med svenska konsulatet ikvall, men som sagt ar ju jag luspank sa jag far sitta hemma och ata jellybeans istallet. 

Och jag ar sa arg for nar jag vaknade tankte jag ga ut pa en LAANG skon promenad och sa ser jag genom fonstret att det snoar igen!!! Fan. VAR! I alla fall, nu ar det bara 7 dagar kvar tills pappa o asa o viktor kommer! 

Jag saknar sommar-chicago! 

image47

Kommentarer
Postat av: Helene

Exakt där var jag för ungefär exakt (så kanske man itne kan säga) ett år sen. Förstår att du saknar sommar-chicago. Det blåste som tusan då i alla fall!!

2008-03-11 @ 23:10:35
URL: http://helene10.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0