min alskade therese ar aterfunnen +1

Ah therese har blivit mamma! Hon fick en liten Jesper pa alla hjartans dag. GRATTIS! Jag vet att hon kommer bli den basta mamman nagonsin! GUD VAD KUL! Jag hittade hennes blogg efter mycket om och men! 

Nu har jag varit pa college igen och det blir roligare och roligare faktiskt. Det ar mycket som man funderat pa som ramlar pa plats. Kul. Oh well, pa hemvagen korde jag forbi en KFC-restaurang och da var jag ju tvungen att prova, har ju inte hittat nan san innan. Och det var mkt gott. Mmm. Har ju bara atit grot och frukt innan idag sa det var val OK. Nu ska jag se om jag kan hitta bellas nummer sa ska jag ringa henne imorgon. Puss pa er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0