nu kommer dom snart

I over morgon kommer dom! Pappa, styvmamma och bror. Lite kul vi ska ha! 
Har just varit och atit middag pa en restaurang med familjen. Man ar sa himla borskamd med att ata ute nu sa herregud! Gor det minst en gang varje dag, nar man kommer hem kommer det att kannas jattekonstigt att inte ata sa mycket ute! Men ah vad jag saknar mammas mat! Mmmm. Svensk mat overhuvudtaget! 
Oh well, nu ska jag ga och lagga mig snart sa det blir morgon fort. Imorn ska jag stada hela huset och sen ska jag handla lite mat och sen blir det ner till henrika. Vi ska pa St.Patricks day fest pa 48onde vaningen med gratis drinkar o mat! KUL! Det ar pa samma stalle som vi var pa halloweenfesten!! Fast jag ska vara nykter och kora hem, for det kan vara skont att vakna upp hemma pa sondag, fixa det sista och sedan aka och hamta dom pa flygplatsen! Gaah, det ska bli sa kul! 

Oh well time for bed! 

Kommentarer
Postat av: amandaa

Gud vad rligt du verkar ha det som Aupair. Har läst många bloggar där dom inte haft det bra alls tur så det är roligt att höra att någon har det trevligt och kul! :) Vilken organisation åkte du med? :)
Kram

2008-03-18 @ 12:08:00
URL: http://amandaahaglund.blogg.se
Postat av: amandaa

Haha oj det har jag ju redan frågat en gång xD

2008-03-18 @ 12:10:08
URL: http://amandaahaglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0