Tuesday in nannypalooza

Hej min kara! Hur star det till idag? Har ar det underbart det ska bli 55 farenheit idag, det ar ju typ 18 grader! Ah gud vad harligt! 

Igar shoppade jag lite igen nar jag kom pa att jag hade 400 dollar undanstoppat! Yeay! Tankte ta lite bilder senare och lagga upp! Kopte klanning, tunika, vaska, 2 solisar, sjal, nagellack, nya Vogue, Paul Mitchell schampoo och balsam. Sakert natgot jag glomt men jag lagger ut bilder senare! 

Nar jag kom hem hade jag jattemysigt, forst gosade jag lite med bebis och sen satte jag pa CD-boken med Saltkrakan i mitt rum och plockade lite med klader. Alska saltkrakan:

Ruskprick: Tank att min sista smorgas har pa on skulle bli en med prickig korv, det var ju lustigt!
Knorrhane: Tank att min sista smorgas skulle bli en UTAN prickig korv, det var ju ocksa lustigt!

Haha, det ar ju sa bra!

Nu ska jag finputsa lite pa min uppsats, och sen blir det dusch med nya shampoot och sen kommer farmorn och tar oss med ut pa lunch! Senare ar det skolan igen! Ska bli kul!

Nej, bloggar mer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0