Banken angrade sig.

Jag fick tillbaka $100 sa det var ju fab. Hade jag rad att ga pa prins caspian idag. Och javlar vad storebrodern har gatt o blive snygg. Han var sa lik en hemifran att det pirrade i magen, haha. Knapp jag ar, ITS BEEN LIKE SEVEN YEARS.

Oh well, nu later jag som den dar fjortisen igen, haha. 

Pa tisdag ar sista dagen i skolan. Ska bli skont att det ar klart. Sen aker jag till silver bay en helg och sen ar det klart. 

Nu ar det bara 12 veckor tills jag kommer hem.  Det kanns nastan lite laskigt att visa sig i Kumla igen, tank om ingen markt att jag varit borta haha. Nej, men jag vill ju ha en storslagen hemkomst, tank om alla bara "happ du ar hemma igen" da kan man ju lika garna stanna har. Hihi, nej da jag vet att ni saknat mej. 

Igar var jag med Malla pa fest hos dani som ska ak hem snart. Det var kul. Drack Jelloshots och drinkar ur ananasar o vattenmeloner. Kul. 

Nu ska jag sova..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0