it's been hurting all the way.

Jag är ju rätt bra på att glömma bort att jag har börjat blogga igen.

I alla fall så har jag sett Män som hatar kvinnor på världens minsta biosalong, och den var sjukt bra. Första gången man inte blir besviken av en film när man läst boken.

Vad har mer hänt?

Jag har jobbat av dom där hemska tiotimmarspassen på jobbet, bara ett kvar nu. Shit alltså det är bara åtta dagar kvar på jobbet. Jag vill verkligen inte åka hem. Alltså jag längtar ju efter mina kompisar och så men det är ju så jävla soft häruppe!

Och nu har vi fått (ja skojar inte) tolv kilo godis till jobbet, så hej hål i tänderna! Usch jag vill aldrig mer se godis i mitt liv. 

 Igår morse när jag vaknade jag, gnuggade mig i ögonen, kollar ut genom fönstret och skriker " Men vafan kan det aldrig regna när jag ska jobba?"


Jaja, vi hörs hörni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0