nu börjar helvetet.

Som sagt har det vart en fantastisk dag idag!   Jag och Mattias satt ute i solen i en soffa i över fyra timmar, sen grillade vi hamburgare! Gött blev det .

Bilder som följer!

Jag ute i solen vid grillen som tias byggde av en snöskovel.


Grillmästaren himself.


Life's good ibland!


Sparkarna som Kvillan äger, rättmätigt eller inte.


Haha, så jävla kul! Jag är oskyldig jag svär!



I alla fall så ska jag jobba fem dagar i rad nu, varav tre dagar är tio-timmarspass. Därefter följer en dags ledighet och sen jobbar jag sex dagar i följd. Men skam den som ger sig, rik blir jag till Italienresan. Fan vad det kommer att bli kul.

Jag har också vart väldigt duktig och lagat fyra matlådor idag, alla innehållandes kycklingwok med grönsaker och kokosmjölk tillsammans med jasminris. Det blir allt vuxenpoäng.

Mamma ringde igår och sa att vi ska hyra ett hus i Falsterbo i en hel vecka! Kommer bli sjukt kul. Och innan det är det ju peace and love en vecka i slutet av juni. Och Italien i maj, och tillbaka på skatten fick man.


Nu ska jag sova, och drömma cleant om tio timmar i luckan imorgon.
 Tjarå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0