soffbetraktelser

Shit vad jag glömmer bort min stackars blogg.

Nu har jag i alla fall 7 dagar kvar på jobbet, det känns jättekonstigt, men samtidigt rätt skönt att få glida runt lite i solen såhär på vårkanten. Det talas ju om att åka till Åre v. 17 och det skulle ju vara jävligt nice, men då kanske pappa kommer med, så där blir det ju en liten intressekonflikt.

Hursomhelst, så igår var vi på sista fjällkyrkekvällen där det bjöds på påskmat, gott som alltid. Efter det bar det av hemåt för att kolla på ballar av stål, roligaste programmet nånsin tycker vi här i kvillan.

I söndags var det ju änu en tiotimmarsdag på jobbet, men den gick ganska bra då jag var i receptionen halva dagen och checkade in folk. Det är ju alltid kul med omväxling. Sen en rask promenad hem. Jag och Anna gick och la oss vid halv tio, sjukt skönt.


Idag är man ledig, tillsammans med Mattias, Toffe och Amanda. Vi ska strax ut i solen och smörja in oss med latchen, svart på en kvart. Sen blir det att ta en ny match med brädan - jag ska fan lära mig innan säsongen är slut.

Vi har fått en ny snubbe här i kvillan också, han ska bo här ett par veckor, men det kännns som om ingen riktigt orkar anstränga sig för att lära känna honom - jag menar - man träffar ju så sjukt mycket folk här, man skulle ju bli tokig om man skulle försöka bli polare med alla, nu är det mer att när någon kommer in hit, typ en polare till någon så är det typ hej hej och sen är det bra. Ingen bryr sig liksom. Vi har grym sammanhållning så det kan nog bli svårt att slå sig in i vår lilla skara..

Föresten kom toffe hem med ettt nnytt krogenfynd - ibland är det barmattor eller glas - men idag kom han hem med en discokula. Idiot det där. Ska lägga in en bild sen.


    See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0