Woodfield Mall.

Som jag skrev tidigare hade jag den otroliga turen att hamna tio minuter fran USAs storsta shopingmall. Mall of America ar storre till ytan darfor att det finns ett nojesfalt mitt i allt. Men Woodfield har flest affarer! LIVSFARLIGT! Det blir ju inte battre av att ingangen jag brukar anvanda leder rakt igenom Macy's vaskavdelning. Har glomt att beratta att jag ar svart handvaskberoende. Kommer inte att under pistolhot beratta hur manga jag har!image9
Woodfield Mall.

Jag tror det finns over 300 affarer harinne. Man hamnar ganska latt i ett monster dock, samma affarer varje gang. En annan sak som ar valdigt annorlunda mot Svenska affarer ar att de far in nya klader nastan dagligen. Om man gar in pa H&M i Sverige tva ganger pa en manad finns det  bara samma saker tycker jag, men om du gar in lika frekvent pa H&M har, kanner du inte igen ett plagg. Aterigen, farligt for planboken! Mina favoriter pa Woodfield: Forever 21, Sephora (suprise), H&M, Banana Republic, 21 For Love ( Forever 21's accessoar och sko butik), Victorias Secret och sa klart dom stora department stores: Macy's, Nordstroms och JCPenney. Inte sa manga overaskningar kanske! Det kommer bli ganska trakigt att komma hem till svensk shopping igen. Nagra hypade kedjor som jag inte alls ar imponerad av ar American Eagle, dom uttjatade baslinnena ar inte alls sa fabulous som alla sager och i ovrigt har dom inte fint alls tycker jag. Nasta besvikelse ar Urban Outfitters - i alla fall vad galler kladdelen. Det finns mycket grymma smaprylar, men kladerna har jag svart for. Men vem vet, kanske ar det bara denna butiken! Sedan har vi American Apparel som inte alls passar min stil, jag har hittat EN snygg kjol dar! Det ar A.L.L.T. Kan dock bero pa att deras klader for det mesta passar SLIMMADE kroppar. Inte min med andra ord! Jag tror det var allt jag ville klaga pa! Kanske bloggar lite mer senare! Kram:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0