Academy Awards- vilken skandal!!

Gud vilken grej! Gary Busey(?) gone wild pa Jennifer Garner. Fast alla visste val att han var galen - var det inte han som Filip & Fredrik var och halsade pa tva ganger i deras program? Man fattade ju ganska snart att han inte hade alla barn pa dagis. 

However - over till klanningarna! 
Alldeles for mycket rott tycker jag, jag gillade INGEN rod klanning. Rott bloder i TV, nar ska dom lara sig?
Min sjalvklara favorit var Cameron Diaz, blekgul vintage Dior och diskret make, diskreta smcken och enkel hastsvans. I love it. 
Jennifer garner var oxa himla fin, likasa Amy Adams i buteljgron Proenza Schouler. Mycket bra!
Men den dar fiskklanningen da? Typ i klass med Bjork's svanklanning ju.
Gillade inte heller Albas eller Hiegls klanningar. Gillar inte det dar med fjadrar/blommor. Usch. 

Sag ni roken av Scarlett Johansson eller Jolie eller Julia Roberts eller nagon av dom man vantade pa att se? Var holl alla hus? Hade dom nage viktigare an OSCARS att ga pa? VA? 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Mina favoriter var Alba, Heigl och Hathaway :P

2008-02-25 @ 04:52:54
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0