Antligen klart!

Nu har jag suttit hela dagen och knapat med bloggen utseende! Nu ar jag antligen nojd. Ska andra rubrikfargen hogst upp bara! Syns ju knappt nu! Vet inte vilken farg jag vill ha an dock! 
 
I alla fall, forut stod jag inte ut med det har huset langre sa jag tog med mej ungarna och akte i vag tilll McDonalds Playplace. Dar fick dom springa omkring och leka de sma liven ! 

Nu slutar jag om en timma och da ska jag stada mitt rum (plocka undan saker osv, staderskan har gjort det andra) och sen aka och sola, och sa blir det val antagligen bio senare! Hade ju tankt se Step Up 2 men jag ar inte sa sugen pa den langre! Ar lite radd att den ska vara lika dalig som Dirty dancing 2, for det var det daligaste jag nansin sett! Ni har val gatt och sett Juno an? Varldens basta! Maste ses! 
 
Nu ligger ocksa de nya schlgerlatarna uppe for den har veckan! Inget bra alls tycker jag! Patrik Isaksson var val den basta! 

Nu ska jag gora lite fruktsallad(=bloggmaten #1)!
Ajoken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0