TGI Fridays

Antligen fredag min kara lasare! Tankte nastan halla mig till rubriken idag och ata middag pa fridays ikvall! Dom har en dessert dar som dom visar i tv-reklamer har! Ser sa god ut! Sen blir det nog bio + solning. Mina ben ser minst sagt vita ut! Idag ar staderskan har sa da far man halla sig undan. Jag skulle nog aldrig kunna ha en staderska i mitt hem. Kanns som dom gar runt och snokar i ens saker!  Hm, whatever! Jag langtar faktiskt hem till svensk mat! Mammas kottfarssas och sa vidare. Nu kanske ni tycker att jag visst kan laga sadan mat har, men nej! Mina enda matlagningsskills ar fil och flingor och lean cuisine(mikromat)! Sverige ar val for underbart anda?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0