All I got is four minutes.

Bad news, Henrika och jag kommer inte att fa flyga pa samma plan hem! SUG! 
Plus att layovern i Philly ar bara 1.5 h sa om jag ar forsenad fran Chicago sa kanske jag inte hinner med Stockholmsplanet, och ar fast i philly i ett dyng tills nasta plan gar. NOT OK! 

Men men, det ar ju ett senare problem. 

Ska kopa en ny kamera snart, forsoker bestamma mig vilken jag vill ha! Vet inte riktigt an. Maste ocksa skicka ivag alla digitalbilder till framkallning sa jag kan fa papperskopior tills jag kommer hem. Mmm, det maste jag ha och visa for er som vill se. 

Nu ska jag ga o stada mitt rum. Not.

Kommentarer
Postat av: Marielle

Grattis på namnsdagen! :-)

2008-07-23 @ 12:13:09
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0