Blodig som man ar.


Visst ar det sa fint? Man blir sa glad! Nu ar ju jag oerhort kanslosam just for tillfallet for att jag saknar alla darhemma sa mycket ! Men nu ar det 27 dagar kvar bara sa det blir ju super. maste sola mer innan jga kommer hem bara sa jag inte kanner mej som en mjolpase bredvid er nar jag kommer hem. fast det ar val a andra sidan inget att oroa sig for om jag kanner den svenska sommaren ratt. undantaget ar val kajj o godis som har egna pooler. jaja nu ska jag sluta spekulera i vem som ar brunast. 

Jag har pratat med stockholmarna som ska flytta till tokyo och det verkade jattebra och dom var jatteintresserade av mig. Men tyvarr har jag nu tackat nej efter som dom skulle aka tredje helgen i september och jagkanner att jag vill vara narmre mina nara o kara an tokyo ett tag nu.  
sa det blir antingen norge eller salen for mig. Ska nog soka o se om jag far jobbet i salen och om jag inte far det blir det norge o tjana storkovan. det later val bra folks? om det ar nagra som laser? min enda trogna lasare vad jag vet ar Karin =) men det finns sakert fler. 

pa fredag bar det av till san francisco. det blir nog guld, har hittat ett jattebra hostel tror jag. ligger vid fishermans wharf typ. nara till downtown och chinatown med. 

pa sista tiden har jag varit alldeles for nykter. horni brudar det far det bli andring pa nar jag kommer hem. The baag in da box.
ska se om jag orkar hitta nagra bilder fran los angeles.

puss lovers, har ni tur kanske jag blir lite mer effektiv i mitt bloggande hadanefter. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0