Dalig uppdatering.

Idag har jag hangt med ungarna hela dagen. Bebis ar sa go'. 

Och jag ar sa irriterad pa henrikas hostmamma. Vi fargade ju haret dar i lordags och det blev lite flackar pa vaggarna och nu kraver hon att vi ska mala om HELA badrummet + att vi ska kopa ett nytt duschdraperi fran RALPH LAUREN for typ en miljon. Fan jag ar sa arg. hemska manniska. Hon ar inte ens oppen for alternativ som blekmedel och ett annat marke pa duschdrpaeriet. Hoppas hon fattar att hennes egen familj skrattar ut henne sa som hon beter sig. OCH DETTA AR INTE FORSTA GANGEN ! JAG AR SA IRRITERAD. hon har ocksa ett krav att det ska vara klart i helgen for att henrikas mamma kommer. Jag undrar om henrikas mamma blir mer upprord over ett par flackar i badrummet eller over att hon tvingar ett par aupairtjejer som tjanar 21 kronor i timmen att kopa ett javla markesdraperi till duschen, nar det finns ett fullt fungerande som det ar en flack pa! Ursakta nu ska jag ga och gor en voodoo docka. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0