Klader + Dagens outfit

                          

Okej, pa forsta bilden ar min Jelly Bean-pase. Mmm! 

Nasta bild ar dagens outfit som bestar av:
  • Korallfargad klanning forever, 21
  • Hoodtroja, bikbok
  • Sjal, H&M
  • Leggings, Gina Tricot
Nast ut ar ett par nya sjalar. Den forsta tonade kommer fran for love 21(forever21s accessoaraffar), och den andra blommiga likasa! Kostar circa 50 kronor styck.

Nasta bild forestaller en graddvit glansig oversized tunika som jag hittade pa H&Ms MAMA avdelning for 60 kronor. Ingen storre forlust om jaginte skulle anvanda sa mycket alltsa!

445100-56
Min knokfulla garderob (materiell lycka)

445100-55
En svart siden langklanning som jag tanker mig med jesussandaler och solisar i sommar. 7 dollar pa forever21.

445100-54
Lite av skosamlingen. Tema: Svart med peeptoe.

445100-50
Vaskan jag kopte igar. 16 dollar pa H&M och jag alskar den! 

445100-49
Den nya blusen och klanningen fran forever21 jag kopte i sondags. Tjusigt va?


Det var allt folks, nu ska jag ivag till skolan! Har foresten valt min andra kurs som blir filmkunskap! Puss pa er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0