Urban

Hittar jamt sa manga roliga inredningssaker pa Urban outfitters att jag maste dela med mig lite. Billigt som stryk ar det med. Behold :

Hot Lips PhoneConfetti Explosion TableLulu Chair - Pink PoppyRecycled Magazine Mirror
Vem vill inte ha en hjartformad telefon? 20dollar/Jag skulle alska att ata frukost vid det har bordet varje morgon! 32dollar/Ah alskar vi den har fatoljen? 380 dollar/ Den har klassikern kanner val alla igen? Ramen ar gjord av gamla tidningar/magasin! 52dollar/

Sen finns det ju ocksa saker som ar sa urbota fult och ondodigt:


You Can Call Me Flower Lamp BaseThe Beer BeltRise and Fall Peacock PillowWhat
Okej, den har lampan ar sa ful sa den ar fulare an aplampan Jeff gav tilll dave i julklapp, kankse far ni se en bild senare/ Come on?/ Jag far ont i ogonen av den har hemska kudden. Dom bloder lite till och med/Vem vill studera sitt bajs?/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0