Varmare breddgrader!

Nu kollar ungarna pa Free Willy. Skitkul. Jag bloggar lite istallet. Jag har btw en ny favoritblogg! Bloggkommentatorerna! Sjukt kul! Och blondinbella ar saa storande, jag skrattar varje gang. Sa jag kan inte lata bli att lasa! 
Hihi, i alla fall sa var det igar jag borjade min collegeutbildning. Barnpsykologi blev det. Inte helt latt, speciellt inte nar allt ar pa engelska, men det kommer nog bli kul. Lararen var asbra och hade doctors degree fran harvard. Han sa att de flesta av hans elever fick A's! hoppas jag far det med, ska verkligen forsoka! Det daligar ar att jag maste kopa en bok som kostar 80 dollar. BU!

I helgen blir det lugnt igen maste spara pengar! Jag hatar att livet ar sa styrt av pengar, tank om man bara kunde gora vad man ville och inte bry sig! Men men. Jag ska inte klaga, jag kan gora det mesta som jag vill i alla fall! 

Snart bar det av till Kentucky, Nashville, Memphis och Atlanta! Det ska bli jattekul faktiskt! Bara att komma till lite varmare breddgrader betyder mycket!
I gar blev jag ocksa tillfragad att aka till Austin i texas sista helgen i april, men deet ar ju den helgen som mamma kommer. jaja, det far bli en annan gang! 

Shoppade lite igar forresten! Kopte Timbalands tee fran H&M against AIDS! Kopte killmodellen, tankte ha den till en kjol med hog midja som jag med kopte. En stor vit herrskjorta fick ocksa folja med hem. Och hittade ocksa en langklanning i svart siden som jag tanker ha i sommar. Den satt skitsnyggt och kostade bara 8 dollar pa rea. Kopte ocksa en kort langarmad klanning som blev morkare och morkare nedtill, det borjade i mintgront och sen blev det mer morkgront! En vit linnesjal och att morkbrund laderarmband fick ocksa hanga med. Sedan kopte jag ett ljuslila nagellack fran essie med. Hmm, det blev ju ganska mycket shopping! Inte konstigt man har kroniskt hal i planboken! Ska se om jag hittar magon rolig bild att slanga upp har med. Hors sen! Puss emmah

image29
Mitt hus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0