den basta kommentaren.

Haha, sa klockren kommentar i StinaLees blogg. 
"Alltså stina, ta inte illa vid dig nu menar inget illa men du borde fan gå och dö, du är helt jävla värdelös
". 

Menar inget illa men du borde ga och do. Hahaha, sa urbota korkat. 

Jaha vad har jag gjort idag da? 

Imorse/formiddags var vi med barnen pa en konsert i parken, det var mysigt men varmt. 
Nar jag kom hem hade min kamera kommit, den var muchos braus. Jattefina bilder blev det. 

Sen napade jag lite och sen har jag suttit med Taylor i knat hela kvallen och lekt. Gud, jag kommer sakna henne. Och dom andra barnen. 

Nu ska jag kanske borja packa lite. Skor och sant. 
Som jag sa till Hanna; "Jag ska inte packa, jag ska bara lagga ner nagra saker i vaskorna!".

Same shit liksom. 

Puss vi hors.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ja, ellerhur? Undrar hur gammal personen som skrev den var ^^)

2008-07-30 @ 17:14:45
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se/
Postat av: tessan

Hallå gumman :D hur e de me dej ? de e klart du ska komma o hälsa på sen skulle vara så kul. när e de du flyttar hem ? puss

2008-08-13 @ 14:24:52
URL: http://tesssan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0