hej gullefjun.

Nu var det ett tag sen jag var inne har, tappade lusten nar man inte blev rik efter tva manader. huhu. 

I alla fall har jag varit bade NYstate och i Los Angeles sen jag skrev sist. 

Jag sag kandisaaar i LA. Wee, richard gere och kevin bacon. coolt va? Jag sag ocksa Snoops hus, min baby. Sag manga kandisars hus men jag alskar ju snoop. Sen sag jag delfiner i vattnet nar jag var pa Venice beach. 

Ah sen bar det av till Disneyland ocksa, det var haftigt, fast jag tror ni ska aka till DisneyWorld i florida istallet for det i LA. 

Sen gav jag upp min flygplansbiljett pa vagen hem, for dom behovde en som var villig att flyga senare och det var jag, sa jag fick en gratis roundtrip ticket som tack! Bra va? 
Och sen fick jag flyga till washington senare pa kvallen for att sen (pa morgonen) flyga till Chicago. Och jag fick flyga i forsta klass till Washington, (fem timmar), tror ni det var kul eller? JA! Sen fick jag gratis mat pa flygplatsen (LA) och sa sa det var ju the deal of my life. 
Sa nu har jag bokat San francisco om tva veckor!! Det ska bli superkul.  

Sex veckor kvar till Sverige, sen kanske Japan i september, dom sa att dom hade mig som forstahandsval. Gaah, hur ska det bli om jag aker fran Sverige igen efter bara en manad?? Hjalp! Jaja, time will tell. 

For er som inte vet har jag sokt ett Nannyjobb i Tokyo, det ar en sthlms familj som ska bo dar i ett ar. Fast jag vet inte om jag vill stanna sa lange. Kanske stannar nagra manader. Typ till jul. Dom har i alla fall en dotter som ar 1,5 ar. Spannande. 

Kommentarer
Postat av: Anna

ska du dra när du äntligen kommer hem igen?!?! EMMAH! Vi vill ju ha dej hemma!

2008-07-03 @ 14:51:34
URL: http://annsta.blogg.se/
Postat av: Jannie

Hej, jag har en liten fråga.. Jag skall till Chicago som au pair nu i augusti.. Ser att du också är 19, och hur gör du när du går ut? har du skaffat falskleg där eller hur har du burit dig åt? :)

2008-07-03 @ 17:06:19
URL: http://jannsan.blogg.se/
Postat av: Jannie

Jag ska bo i Buffalo Grove! Men okej, så det funkar inte överallt? :)

Tack,tack!

2008-07-10 @ 22:22:32
URL: http://jannsan.blogg.se/
Postat av: tessan

Hej gumman :) hur e de ? ja har fått tag på en data nu satt ja kan blogga igen :) Va bara tvungen att säga de satt du vet :) saknar dej puss o kram

2008-07-11 @ 14:18:17
URL: http://tesssan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0