det blir alltid varre frammat natten

hej alla hoppa. 

Idag blev det inte mycket bloggande. Och inte igar heller. Och jag hade fetfel nar det galler melodifestivalen.
However, igar hade jag SATC maraton hela dagen , sa skont att inte ha nagot speciellt. 
Idag akte jag ner till Henrika. Lekte lite med Kyra och sen akte vi ner downtown och shoppade lite, kopte den har som jag bloggat om tidigare:
och den har: (som jag ocksa tydligen bloggat om tidigare)



Nu far det verkligen bli sommar snart tycker jag. Om en vecka kommer mina foraldrar! Yeey! Nu maste jag ga och lagga mig och lasa Harry Potter! Kram alla!




Kommentarer
Postat av: Micke

wow nice ser ut som min mormors lapptäcke =/

2008-03-10 @ 17:39:41
Postat av: Anonym

Hallå, du har börjat blogga snålt!! skärpning :P

2008-03-10 @ 21:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0