NHL - Middag - Ikea - Melodifestvalen

Sa ser min helg ut ungefar, ska kolla pa melodifestivalen har hemma och sen ska jag aka till Ikea och kopa en byra som K ville ha. Sedan blir det att kora downtown och mota upp K&H for middag ute pa stan. Efter det ska vi bara kolla pa film och mysa, har ju inte traffat H pa nastan tre veckor! 

Och i morgon ska vi aka pa NHL match och se Markus Naslund och broderna Sedin! Det ska bli kul att ga pa en riktig NHL-match. Hoppas, hoppas vi far ga backstage med! 

Nar det kommer till melodifestivalen ar det en tuff omgang idag. Jag hoppas pa foljande; Bengtzing och Perelli gar direkt till Globen, och Niklas Stromstedt och Fronda(jag fattar fortfarande inte varfor han ar med) hamnar i andra chansen. Riktigt bra latar, men Bengtzings klader ar KATASTROF. Bakgrundsdansare i kilt och grejjer, nej, gllas inte av mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0