Saker jag ska gora nar jag kommer hem.

Jag och Hanna langtar hem sa vi kan aka ivag pa massa annat skoj som till exempel:

  • aka till salen och jobba jan-april 2009
  • aka pa sista minuten
  • aka till habo allihopa igen
  • bo ihop
  • aka till london och plugga (mest jag)
  • ga ut en hel massa
  • jobba tre manader, aka utomlands tre manader
  • jobba i norge
  • jobba pa kvantum
  • aka till falsterbo
  • aka till stockholm ofta
  • aka till goteborg ofta
  • aka till ockero och henrika ofta
Jag det ar ju massa saker vi vill gora sa vi har mycket att se fram emot.

Kommentarer
Postat av: Emma Ahlberg

Åh, jag vill ha er här hemma nu! men nu är det iaf snart bara ett halvår kvar :) ha kul men SKYNDA er hem ;P

2008-03-04 @ 07:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0