I have a confession to make

Det forra inlagget ar gammalt, jag bara publicerade det nu. 

den har helgen har varit minst sagt handelserik. 
I fredags var vi ute pa The Grand central och firade en av Lisas kompisar som ska flytta till californien. Gott. i alla fal sa fick man betala 30 dollar och da fick man bestalla hur manga drinkar man ville. Farligt, farligt. Det var kul men vi var trotta sa vi akte hem redan vi tretiden. 

I lordags fick vi pallra oss upp i skaplig tid med. Mest for att Kyra hade hittat en studsboll pa overvaningen sa det lat som nagon stod och knackade pa varan dorr. HUVUDVARK. 

Sen i alla fall sa at vi lunch pa portillos och sen gick vi pa bio, What happens in Vegas men ashton kutcher och Cameron Diaz, ASBRA!  Ny favoritfilm latt! Efter den var slut sa smog vi in pa Baby Mama och sag den med. Vi var lite olagliga hihi! 

Sen ringer killarna som henrika traffade forra helgen. (som hon kanske ska jobba for). Dom undrade i alla fall om vi ville ga pa deras beachparty i Indiana, pa kvallen. Det lag typ 45 minuter fran chicago och dom ahde tva stora mansions dar med 15 sovrum i varje. Han sa att om vi ville med sa skulle limousinen hamta upp oss downtown och sedan kora hem oss narhelst vi onskade det. Jag tyckte det lat skitkul men Hika ville inte aka! GAAAH!! However sa ska vi pa Poolparty med dom om ett par helger. 

Gud jag later som varsta fjortisen nar jag skriver. Haha. 

Pa kvallen hade Hikas vardforaldrar lite jobbarkompisar over pa drinkar. Orkar inte dra hela historien men det slutade med att vi sop tva av hans jobbarkompisar under bordet och drog med dom ut pa mcfaddens dar vi dansade tils klockan fem typ. 

Kul helg. Igar gick vi pa Vegas igen men jag somnade! 

Nu ska jag jobba hela dagen for Jeff o Heather ska pa premiaren av Gladiatorerna Heathers basta kompis ar ju med. Venom, heter hon om det ar nagon av er som kollar ! 

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0