Sverige vs. USA


Om tre manader ar det dags att aka hem igen. Kan inte fatta att ett ar gatt sa fort. 

Det ska bli underbart att komma hem till alla igen, men jag har en kansla av att det kommer kannas som man aldrig varit ivag efter en vecka.  Well, kul ska det bli i alla fall. 

Grejen ar ju att man maste lamna sitt liv har. Jag har ju byggt mej ett liv har och det kommer att bli konstigt att bara lamna det huxflux. Speciellt min lilla kotte, han ar sa underbar. Varldens gladaste bebis. Idag kom han pa att det ar skitkul att pussas pa munnen. Han har typ valdpussat mitt ansikte hela dagen. Sot.
Heather tycker ocksa att det ar trakigt att jag ska aka. Hade jag velat hade jag nog fatt stanna ett ar till. Men no way, det kommer inte pa fraga. 

Jag borjar bli nervos for Salen, jag vill soka nu! Hoppas jag far det, lite kul vi ska ha i sa fall! 

Sen ar jag ganska saker pa att jag ska soka till polisskolan. Folja i mammas o pappas fotsteg. 

Nu ska jag ga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0