Man lär sig något nytt varje dag.

Min dag var varit full av skratt. Den började med en lång promenad  - stora sickelstarundan, med Hanna.

              Hon kläckte som vanligt ett antal roliga kommentarer:

  •  -Jag vill titta på Ronny och Julia! (jag tror hon menade ROMEO och Julia)
  • - A har skaffat pojkvän! Eller hund. 
  •  -Nu dricker vi öl, det är det fina med att vara arbetslös.
  •  -Ja, det hoppas jag. (När jag frågade om det var något mer kul hon sagt under dagen)

Jag har också börjat med en ny hobby idag. Virka. Det ska bli en mössa var det tänkt. Hanna tyckte det såg ut som en basker eller ett hårband. Hilda tyckte att det såg ut som påvens mössa. Vi får väl se vad den slutar som. Jag håller er uppdaterade.


Nu sitter vi o dricker öl. Och kollar på Idol, FY FAN vad killarna är kassa. INGEN kan sjunga. Förutom den där lilla ungen möjligtvis.

Just det, virknålen gick av också. Men annars var det en bra dag.


Nu går jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0