Me emmah

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan: 
Äh
Titta på dig själv i spegeln:
Abso-fuckin-lutely
Gnälla: Ja, jag är the queen av att gnälla
Skrika: Bara på klubben
Sova: Åh, ja, så mycket det går
Ha ångest: Ja över vad jag ska göra med mitt liv
Skada dig själv med flit: Nej
Ta mediciner du inte borde ta: Jo, jag tog en av Viktors sömntabletter häromkvällen för jag hade så ont i en tand och ingen ipren.
Vilja dö: Verkligen inte.
Drömma mardrömmar: Ja. Den roligaste var nog när jag trodde att jag hade en pirog i huvudet.
Skratta: Ja, senast idag när mamma skulle köpa Silly Bang (Cillit Bang)
Drömma sexdrömmar:  Äh, Its been a slow year
Ta droger: Nej
Försöka vara annorlunda:  Jag är jag
Klä dig i svart: Ja! Svart är inte tråkigt. Det är coolt, snyggt och sexigt.
Gå till kyrkan: Nej
Gå i skolan:  Inte nu längre tack o lov.
Röka: Bara på klubben =)
Ha sex: Har man tur så.
Ljuga: Ibland.
Hata folk: Nej, Life is too short
Lita på folk: Ja. Jag är alldeles för blåögd, 

VEM:
Saknar du:
Micke Z
Vill du döda:  -
Rörde dig sist:  Onkel Morra
Vill du slå: Det finns åtskilliga som skulle behöva en dagsedel.
Kysste dig sist: Det kan ni nog lista ut själva..
Vill du kittla: Kotten <3
Kramade du sist: Kajsa igår när hom kom hem från två månader på Mallis.
Vill du prata med: Mitt älsklings-G
Skrek du på sist: Mamma, tonårsaktigt nog.
Vill du vara som: Jag skulle vilja ha en jäkla utstrålning
Sårade dig sist: =(
Vill du bli galet full med: Elin ikväll =D
Gjorde dig riktigt glad senast: Kajsa när hon kom hem.
Fick du sms från senast: Telenor tråkigt nog.
Ringde dig senast: Mamma
Är snyggast på jorden: Jude Law golvar alla. Med hästlängder.

HAR DU:
För många vänner:
Jag har många vänner men jag vill inte ha färre.
Förföljelsemani: Nej
Tvångstankar: Nej
Någon annan psykisk sjukdom: Alkis i så fall =D
Någon fysisk sjukdom: Nej
Någon skada: Ett ärr som hände efter ett litet triangeldrama i nian.
Färgat håret: Been there, done that , got the T-shirt
Brutit några ben: Nej det är jag för försiktig för, eller ja - vi får väl se efter en säsong i Sälen.
Några piercings: Öron. Naveln åkte ur för ett par år sen. WHITE TRASH
Egen dator:  Yes, laptop.
Bra självförtroende: skapligt
Kysst någon: tresiffrigt
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej men jag kommer sen.
Bjudit ut någon: jag är ganska bra på att bjuda in mig själv
Varit kär: Ja oh ja
Dumpat någon: Nej, det tror jag inte, det är jag som blivit heartbroken mest =( Eller jo, jag har nog också breakat ett heart i alla fall.
Stulit någonting: I sjuan, tiden när allt sattyg hände.
Lämnat landet: Både för semester och boende utomlands
Tuttat eld på nått: Nej inte riktigt
Gjort något olagligt: Ja

HUR:
Går du: som en sprätt enligt honom
Svarar du i telefonen: med det väldigt fantasifulla hallå
Fördriver du tiden: böcker och bloggar
Mycket pengar har du: troligtvis inga
Tjänar du pengar: förut som au pair, och snart som sälensäsongare
Ofta diskar du: när jag lagat mat
Ofta städar du: alldeles för sällan enligt hanna o mamma
Många stör du dig på: tvåsiffrigt i alla fall
Ofta träffar du din familj: Mamma varje dag, bror o pappa någon gång i veckan

TROR DU:
Att du kommer bli något: förhoppningsvis polis =D
På gud: Nej absolut inte, religion är en bromskloss för mänskligheten
På rymdvarelser: på utomjordiskt liv? Yes
Att folk tycker om dig: Ja
På ett liv efter detta: Nej, you only get one shot
Att fiskar kan tänka: Äh
Att du kommer leva länge: Hoppas att jag inte lever längre än att jag kan ta hand om mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0