jag vill aldrig mer se ett skipass.

Usch vilken dag det har varit, sjuhundra miljoner folk. Jag o frida har kört sten, sax, påse om gästerna idag. Och varje gång en bra låt har spelats på radion har en av oss hoppat upp och skrikit FRIKORT! Och då får man stå i hörnet och dansa tilll den låten och den som sitter kvar blir själv med sina gäster.

Nu har jag fem arbetsdagar kvar, helt stört.

Imorgon är det uppåt väggen men det missar man ju eftersom man jobbar till två och tävlingen går av stapeln klockan ett. Men det är ju utomhusafterski klockan tre så det kan man ju se på i alla fall, Perelli och Lasse Kronér, vilken drömduo.

Nu ska jag sova.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0