bättre sent än aldrig.

Ja, nu är det snart måndag igen efter en mycket trevlig långweekend i Falsterbo =)
Sol, bad, öl, shopping och massa hästar fanns det så man kunde ju inte annat än att trivas. Även om det gick sådär med utelivet därnere så var allt jättemysigt och bra.

Och när Briar var inne och sa hej då, grinade jag som alltid, dom är ett sånt jäkla team han och jan. Sen på storbildsskärmen visade dom deras kürprogram. I slutet när han rider fram och ska hälsa för sista gången kommer dom framfarandes till Number one men elena papparizzo. Och så precis sista stegen: Anything for you cause your the one i love. Sen stopp. Så jävla fint =)

Imorgon är det joooobb och jag hatar det verkligen. bara fyra veckor kvar...

Jag har bjudit med mamma till Barcelona i höst. det ska bli riktigt kul =)

nu ska jag försöka blogga lite oftare men det har ni väl hört förr. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0