Long time, no seen.

Nu var det ett jävla tag sen jag skrev något här !

Jag har snart jobbat en hel säsong i Tandådalen och spenderat halva på fyllan.
Sjukt kul har det varit och de sista veckorna kommer att bli grymma. Det ryktas om en liten tripp till Åre sista veckan.
Avslutningsfesten går av stapeln den 26 april och efter det blir det hem färd till kumla. Jag känner att jag har ett starkt begär av att åka till London nu i sommar så vi får hoppas att det blir av. Augusti låter väl bra Stina?

De senaste dagarna har jag spenderat i sängen med en sjuhelvetes förkylning. Men nu mår jag mycket bättre och ska försöka pallra mig iväg till skoterkörkortsutbildningen ikväll. Efter blir det pizza på mezzo, orgasm.


På fredag kommer mina älsklingar upp hit och hälsar på, det ska bli grymt kul. Grymt häng.

Måste pallra mig iväg och sola lite med, vill ju inte se ut som en påse mjöl när sommaren väl kommer.

Tänkte försöka börja skriva här lite oftare så kika gärna in med jämna mellanrum.

jag ska se om jag kan lyckas ladda upp några bilder här.

nyår i kvillanfina dagar har vi haft i fjällen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0