ruskprick

Idag sas det att det skulle bli fint väder, men ack så man bedrog sig. Snöfall o dålig sikt. Plus att någon idiot hade pistat Fun Pipe, bästa offpist pipen. Men skam den som ger sig, vi var ute från nio i imorse till alldeles nyss, har precis raglat hem på möra ben. Vi har typ åkt varenda backe idag, i alla fall alla liftar tror jag. Vi var på norra, hundfjället, tandådalen, solliften, östra och överallt muchus braus.

Ikväll blir det att ladda om och dra på sig klackarna och pallra sig iväg till fjällis.
Synd att inte hanna ska med ut. Förra veckan var ju minst sagt rolig;
Hanna tar tag i mig och grabbar tag i nån random snubbe och bestämmer att om vi kramas och skakar om så ska hon bjuda på drinkar. Okej.. smart idé Hanna!

Åsa har opererats idag, och det hade gått bra sa far min, hoppas hon blir bra snart så pappa o viktor kan komma hit. Och för hennes skull också såklart.

Anna, jag tänker på dej det vet du, livet är grymt ibland.

Nu ska jag sova en sväng!

peace out




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0